mandag den 9. november 2009

9. november 2009

6 kommentarer:

  1. Fortsættese følger forhåbentlig..Jeg undres nemlig over, hvad det er for dessert man kan få i forskellige farver... En trøst at se at man kunne få andet end svine indevolde...Tror forresten at sådan en kjole, bare et par nummer større ville klæde Futte..

    SvarSlet
  2. Om en måneds tid behøver du ikke undres mere. Så kan du nemlig selv opklare, hvad de desserter smager af. Vi havde ikke mod på det.
    Og jeg HAR sat Ni igang med at sy en lyserød prinsessekjole til både Natika, Peanut og mig. Vil du have en med?

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på i bliver yndige i prinsessekjoler. Men jag er bange for at Peanut falder i sådan en!
    Sig mig lige, er i ude på at skræmme stakkels Dorte?

    SvarSlet
  4. De der desserter! Var der nogle thailændere, der tog af de skåle - og hvordan så de i givet fald ud bagefter? Hvordan er fiskebollerne blevet lyserøde? Nej jeg vil alligevel helst ikke vide det. Nuttet prinsessekjole - synd Sophus ikke er en Sophine.
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på at den ene dessert, er sukker glaseret mynde marinerede palmetræslarvepupper. Få lige fat i opskriften. Ej hvor tarveligt at i ikke allerede har bestilt en kjole til mig. Det har altid været min drøm..du ved skåret lige under barmen..

    SvarSlet
  6. Da jeg stod og filmede inde på restauranten, kom der en lille dreng hen til fiskebollerne. Han tog en af de lyserøde op, slikkede på den, krængede næse og lagde den på plads igen. I kan lige skimte hans arm, der ligger den tilbage.

    SvarSlet